دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1399 - 08:00
زارعی در گفتگو با آنا؛

ناحیه نوآوری  پردیس منابع طبیعی و کشاورزی کرج به زودی افتتاح می‌شود

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: دانشگاه تهران پردیس‌های مختلفی دارد که هر کدام ناحیه نوآوری خود را دارند. ناحیه نوآوری پردیس منابع طبیعی و کشاورزی کرج نیز به زودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر : 500968
unnamed.jpg

عباس زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا در خصوص شهر دانش دانشگاه تهران بیان کرد: درواقع شهر دانش دانشگاه تهران مرکز ناحیه نوآوری این دانشگاه به شمار می‌رود که از جنوب به انقلاب، از شمال به بلوار کشاورز و غرب به سمت کارگر محصور است.  بخش بزرگی از این زمین‌ها متعلق به دانشگاه تهران است. دانشگاه تهران پردیس‌های متفاوتی دارد که هر کدام نواحی نوآوری مختص خود را دارند. ناحیه نوآوری  پردیس منابع طبیعی و کشاورزی کرج نیز به زودی شروع به کار خواهد کرد.


 وی در خصوص حمایت‌های ویژه از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌هایی که در حوزه کرونا کار می‌کنند، گفت: بسته ویژه حمایتی برای شرکت‌ها و استارت‌آپ‌هایی که چالش‌های کرونامحور را دنبال می‌کنند در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران تهیه شده است که برای مثال می‌توان به تعویق اجاره‌بها و قسط‌بندی آنها اشاره کرد. همچنین گرنت‌هایی در اختیار این شرکت‌ها قرار داده شده تا مشکل نقدینگی خود را حل کنند.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته